Sunday, April 17, 2011

Friday Sale!!! 01/2011

As salam...
Macam mane leh nak wat friday sale??? Asalnya, aku terima tempahan dari wani... dia nak 50pcs bluebery cheese tart and 1 loaf carrot cake.. Kabetulan pula dh 2-3 org minta aku wat kan carrot cake yang macam wani order.. so , secara spontan aku pun terpikir nak wat friday sale... Aku pun post ler kat dalam FB.. sesiapa yg berminat boleh ler Inbox kat aku.. alhamdulillah ramai gak yang berminat, sampaikan aku kena beli lagi 2 loyang baru coz nak masak secara serentak.... Seronok betul aku.. bila nengok kek2 yang dah siap masak bersusun macam kete api...


Anyway thanks kat mereka2 yang order, dan memberikan maklum balas . Macam2 maklum balas yang aku terima.. ade yg makan sorang2 kat celah peti ais, x berasap dapur coz dh makan kek yang banyak.. dan ade gak yang cik abg kena beli makan utk anak2 kerana mama dh kenyang makan kek karot... hehehehe... kelakar2...

Sekali lagi terima kasih banyak2... nanti kita wat lagi ye... 2ggu.....


Jom kita layang gambar carrot cake...

Carrot Cake.... with cheese...



50pcs Bluebery cheese tart

No comments:

Post a Comment