Sunday, January 8, 2012

Tempahan Hantaran...

Salam.

Tempahan dari Kak Odah..untuk majlis bertunang(kalu x silap) adik iparnyer... Kak Odah Sponsor CupCake, Bouquet Cup Cake and Pop Cakes. Jom Layan gambar2nyer...



Cup Cake with butterfly..




Simple but nice..




persediaan untuk Bouquet Cup Cake.

dah siap make-up.. hehehe..








Aku paling suka sangat tengok cup cake ni..

puas dapat make-up kan dia..






nilah hasilnya..






tara... dah siap...

sengaja aku tinggalkan pasu tu kosong gitew..

supaya dia leh bubuh reben yang sama dengan temanya..



ni pula Red Velvert Pop Cakes..




paling aku suka tengok adalah kotaknya...

Merah gitew..


sedikit cerita di sebalik penghantaran seme barang yang di tempah oleh Kak Odah..

Malang tidak berbau..

sewaktu pagi jumaat 23.12.2011 aku dah bersiap untuk ke pejabat dengan membawa pop cakes..

kononnyer nak bagi popcakes dulu.. risau cair lak coklatnyer kalu kena panas..

tapi ape terjadi??

semasa aku nak buka pagar rumah.. (pintu slide)..

tetiba aje tangan aku termasuk ke dalam pagar dan tersepit..

Aku pun menjerit Waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Alkisah... Tangan ku patah di pergelangan...

Kak Odah risau ingatkan tempahan dia x siap lagi.. sampaikan dia siap sms lagi..

kalu x siap x pe, kak odah masih sempat beli lagi... huhuhu...

Alhamdulillah seme tempahan telah pun siap sepenyhnya 100% pada jam 6.00 pagi...


Ape yang membuatkan aku lebih lega lagi adalah...

Kak Odah berpuas hati dengan seme hasil kerja ku..

Terima kasih kak..

Lebih kurang mintak halal ye..












No comments:

Post a Comment