Friday, November 26, 2010

Kek Hantaran ~ Bantal Bucuk Pengantin

Salam.

Fuhh!!! akhirnya berjaya juga aku mencuba untuk membuat dan menyiapkan kek bantal bucuk ini.. Idea ni ku dapat semasa gi ke umah Kak Ina @ MyCuppyCupCake.. Aku sememangnya meminati hasil tangan kak Ina.. tapi aku tidak ler sehebat dia..
TAPI sekurang-kurangnya, aku telah mencuba.. dan BERJAYA MENGHASILKANNYA, walaupun banyak sungguh rintangannya.. Ape pun segala kesusahan untuk menghasilkannya akan ku simpan menjadi kenangan terindah dalam dunia kek aku.. hehehe...
Kek ini di tempah dari Bonda Mertuaku.. katanya untuk di jadikan hantaran anak buah hubby nyer.. Harap Mama suka dan berpuashati dengan hasilnya yer.. and Thank You Very Much kerana mempercayai effa untuk menghasilkannya.. Love You Mama..
Jom Kita nengok hasilnya..




Pandangan dari atas..

sudut sisi..



Ade selimut....



Pandangan tepi...





Ade keris juga??
Kenapa keris?
Kerana Hantaran ini adalah untuk Pihak Lelaki






Inilah Hasilnya..
Macam Mene?
Ape Comment?
Ok ke ?
Berminat?
Call or SMS me..:)





No comments:

Post a Comment