Sunday, November 28, 2010

Weeding Cake - Merli Zaima

Salam.

Hari ni, aku menyiapkan tugasan besau ku... menyediakan kek perkahwinan member opis ku.. EMA. Tema pilihan adalah hijau + putih... adusss mati kutu aku dibuat nyer coz aku rasa macam kurang ilham untuk warna ini... hijau yang macam mane? banyak jenis... ema lak, kira senang je... akak wat jelah.. macam mane pun boleh.. fuhh!!!
So aku pun buat le ikut syok sendiri... hehehe.. tengah buat, aku dh fening dengan warna hijau, then aku mengambil keputusan utk wat bunga warna pink pada cup cake.. supaya lebih fresh and cantik dipandang... pada mata aku lah...
Nak di jadikan cerita.. aku bernasib baik, coz sesampai aje aku di umah ema... ku lihat tema hijau nyer adalah sama seperti kek aku.. syukur.. bila ku lihat pula meja untuk kek yang di sediakan.. aku dapat 2 kali bonus.. coz kat meja dia ade bunga warna pink.. so x salah lah aku buat bunga pada cup cake dia warna pink serta pada pisau potong kek...
Alhamdullilah semenyer berjalan lancar.. cuma aku nak tunggu komen dari pengantin nyer la pulak..
Kepada ema, Selamat Pengantin Baru.. and Semoga Berkekalan hendaknya... Amin. Harap ema berpuashati... :)

Inilah hasilnya...
cantik, cantik, cantik...
Alhamdulillah berjalan lancar.

3 tingkat kek + 50 pcs Cup Cake.



lawo..... perasan sungguh!!! hehehe


Patung pengantin melayu...




Close - up
2nd cake




Close - up...
the largest Cake..
Ape macam?
Boleh komen untuk saya?
Berminat?
Call me or SMS..:)






No comments:

Post a Comment